خانه / کسب و کار / بازاریابی و تبلیغات / آشنایی با اصول مدیریت تبلیغات

آشنایی با اصول مدیریت تبلیغات

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات می‌باشد. نصرت و شكست یا عدم موفقیت وفور و كمی از سازمانها و شرکتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. لذا بدلیل عظمت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شرکتها می‌باشیم. در ادامه در مطلب بازاریابی و تبلیغات در مورد آشنایی با اصول مدیریت تبلیغات صحبت خواهیم کرد.

اما تادیه كردن به امورتبلیغاتی برای تكثر از سازمانها مستحیل مسخ به یک عادت شده است بطوریکه معمولاً بدون در نظر قبض پیامدها حاصل از تبلیغات سال گذشته، سرمایه بیشتری برای تبلیغات سال بعد خود استجابت مثال و مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه می‌نمایند. قصد راجع به آزادی رسانه و پیام نیز جملگی بدون بررسی‌های کافی اتخاذ می‌شود.

پر واضح است که در چنین شرایطی پاشیدن دهنده بدون اطمینان لازم از نفوذ رسوخ تبلیغات خود، برای آن هزینه‌های غزارت صرف می‌کند. از طرف دیگر مشاورین و شرکتهای تبلیغاتی نیز کمتر در مقام پاسخگویی در مساوی عملکرد خود قرار می‌گیرند چرا که اصولاً از آغاز برای شیوع دهنده مشخص نبوده که هدف از صرف مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه برای پاشیدن خود چه بوده است.

معمولاً کوچکترین تغییرات، بعنوان مثال در فروش شرکت یا جهت مردم نسبت به یک نام تجاری کافی است که ترویج دهنده را از اثر بخشی سرایت خود مامون سازد. در هر صورت هر نشر دهنده‌ای اقدام به انحصار اعتبار لازم و غلبه پیام و رسانه برای شیوع خود خواهد نمود اما سوال اینجاست که کدام ترویج و در چه رسانه‌ای و با چه بودجه‌ای شرکتها و سازمانها را به مقصدها خود نزدیک‌تر می‌سازد؟

برای پاسخ به این سوال می‌بایست مقایسه‌ای از یک طرف بین شرکتهای تبلیغاتی و از طرف دیگر ما بین رسانه‌های یكسان انجام پذیرد. اما برای هر مقایسه، شاخصهایی مورد نیاز است و در قلب این شاخصها هستند که نشان دهنده عملکرد یک رسانه نسبت به رسانه‌ای دیگر و یا یک شرکت تبلیغاتی در تطبیق با شرکت دیگر می‌باشند.

شاخصهای مورد مصرف برای این پیشنهاد در واقع همان عواقب مورد آرمان انتشار دهنده می‌باشند. بطور کلی می‌توان گفت که هر شرکت تبلیغاتی و یا رسانه‌ای که تداول دهنده را به مقصدها تبلیغاتی خود نزدیک‌تر سازد آزادگی مناسب‌تری تلقی خواهد شد. از این جا می‌توان به نقش و شكوه گزینش هدف در برنامه‌ریزی تبلیغاتی یک شرکت پی برد. چرا که قبل از هر اقدامی انتشار دهنده می‌بایست مشخص نماید که دقیقاً هدفش از پاشیدن چیست. گزینش دقیق مقاصد به تبلیغ دهنده کمک می‌کند تا بتواند از این اهداف بعنوان هدایت و اضلال برای انتخاب استاندارد پاكیزگی اقدامات ایفا به جریان انداختن متاثر استعمال نماید.

هدفگذاری در واقع همان سرنخی است که در فرایند تبلیغاتی اکثر سازمانها و شرکتها گم شده است. در شرایطی که تبلیغ‌دهندگان نمی‌دانند دقیقاً قرار است چه نتیجه‌ای از تبلیغات خود بگیرند، انتخاب هر رسانه و یا شرکت تبلیغاتی، انتخاب اشتباهی نخواهد بود. کسی که هدفی ندارد، هرگز گم نمی‌شود!

مطلب پیشنهادی

بازاریابی ربایشی

تاثیرات بازاریابی ربایشی

دنیای بازاریابی و تبلیغات هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود و ما هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *