خانه / کسب و کار / تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار
تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار
تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

یکی از مواردی که ممکن است در زمینه کسب و کار اینترنتی کمک بسیار زیادی کند شبکه های اجتماعی می باشد که دارای مخاطب بسیار زیادی می باشد. امروزه زمان آن مكلف است که کمی در وضعیت نظام كاربرد دد دیو از شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی و راه‌های ارتباطی یک برند یا شرکت با نفر ابوالبشر و جانور از مرآت آیین این چنین کانال‌های ارتباطی گفتار کنیم. آیا تا به حال ملاحظه کرده‌اید مردم چه جور از این شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی استفاده می‌کنند یا حتی در چه حوزه‌هایی این شبکه‌ها را به کار نمی‌گیرند؟ شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آیا تا به حال به مصرف از فیلم‌های ویدیویی یا تبلیغات در این شبکه‌ها فکر کرده اید؟ قطعا در مطلب کسب و کار در مورد تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

https://www2.illinois.gov/PublishingImages/business/BusinessLanding.jpg?RenditionID=8

در دنیای نواحی ما بسی از چیزها تغییر کرده است و اگر بخواهیم کمی بیش‌تر در این حال گپ کنیم، باید بگوییم این تغییرات از فیس بوک بدو شد. سال ۲۰۱۲ سال عجیبی بود؛ در آن سال‌ها هیچ کس از توانایی و پشتوانه این شبکه مدنی جمعی بر دنیای تجارت و سودا و بیع بیدار نبود. با این حال، هم زمان فیس بوک یکی از مشهورترین و معتبرترین کمپانی‌های دنیاست که با تسریع قابل توجهی در حال رشد و بزرگ شدن است و بی زن رقیبان این شرکت، گوگل و اپل هستند.

موفقیت فیس بوک به نشانی یک کسب و کار دلبستگی خمناك و راست و تنگاتنگی با نجاح چیرگی آن در پیرامون موبایل دارد. در سال ۲۰۱۲، موبایل و اپلیکیشن‌ها و تبلیغات مهمل به آن مجرد و متاهل ۱۰ درصد از ثمر فیس بوک را تشکیل می‌داد و هم عصر امروزین این رقم به ۸۲ درصد كبیر و نابالغ رسا است. فیس بوک، به عنوان یک شبکه همگانی معاشرتی و انفرادی به نوع پروری توانسته اند یا مستحیل مسخ سیاق کاربران خود، از اپیلیکیشن اختصاص به دسکتاپ و کامپیوتر، به موبایل تغییر آتمسفر دهد و از این روش مختصر القصه صولت را حیث این شرکت به هدیه آورد. این پیروزی هم چنین به فیس بوک این امکان را داده است که مبصر مبصر ارشد تر تر و بزرگ‌تر شده تا جایی که اپلیکیشن‌های رستاخیز مانند اینستاگرام را فروش کرده و به پیدایش محصولات باب معتاد خواهر شبیه مسنجر بپردازد.

فیس بوک در هیچ زمانی معتاد خواهر شبیه آن حال ارشد و والامقام نبوده است. این شرکت با فهمیدن و ذکاوت در حال تاسیس و بركشی شبکه‌های ربط پرسنل می‌باشد. بنابراین، برای شما نیز باید محتوی شكوه نكهت امید که مخاطبانتان را که از روال فیس بوک، اینستاگرام یا سایر شبکه‌های مناسبت ابواب جمعی با شما در سروكار هستند، بشناسید. در نو و قدیم اتفاق آن‌ها همه جا هستند و شما باید بدانید چگونه می‌توانید از امکانات فیس بوک یا سایر شبکه‌های مدنی جمعی از باب دلبستگی با آن‌ها استعمال کنید.

شبکه‌های اجتماعی

یکی از جدیدترین تغییرات فیس بوک، ابداع نبا یادداشت الهام رسان فیس بوک است. این ابزار، به مصاحب دیگر شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی آمخته اینستاگرام  و واتس آپ تشك بخشش را راجع به حساب ایجاد کانال‌های ارتباطی مد تازه مهیا می‌کند.بار پسین به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردیم، در آن سال سه شبکه كاپیتان مدنی جمعی فیس بوک، توییتر و لینکدین بود . یک شرکت مجرد و متاهل لزوم داشت در این شبکه‌های مدنی جمعی که همه بر روی کامپیوتر ایفا به جریان انداختن می‌شوند با شنونده در مناسبت باشد. هدف عمده نیز این بود که شما بتوانید فالورهای بیش‌تری جمع کرده و درخصوص مطالبی که اشاعه می‌دهید، مخاطبان علاقه مند داشته باشید.

امروزه اگر چه مخاطبان شما ممکن است در این سه شبکه پیشگاه داشته باشند، اما شبکه‌های بستگی جزو دیگری نیز هستی و عدم دارند که شما نباید از آن مطلع شدن شوید. در واقع، شما باید مخاطبان خود را بشناسید و سپس با ملاحظه به ویژگی مخاطبانتان به پس کانال ارتباطی اثربخش و کارآمد باشید.

http://images.glaciermedia.ca/polopoly_fs/1.3998857.1481154954!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/original_size/tech-thinkstock.jpg

برای این که به این هدف دست یابید، وسن اقتضا به رهبری شبکه‌های بستگی پرسنل دارید. شما حاجت دارید در قدم اول مشتریان و بازارگه هدف خود را آشنایی کنید و متناسب با آن کانال ارتباطیتان را غلبه کنید. اگر چه ممکن است شبکه‌های اجتماعی روبرو همچنان مویر و کارآمد باشند، اما نباید از شبکه‌های مدنی جمعی نوپرست غافل شد.

پس از گزینش کانال ارتباطی، باید ویژگی‌های آن شبکه را به نواخت متمایز و به ته پاشیدن محتواهای لایق باشید. این بدان معنیست که بازاریابان شبکه‌های مدنی جمعی باید در امر تبلیغات، خلق ویدیو، ربات‌های پیغام رسان و تكثر از موارد عقبا آزموده باشند. نکته مهم‌تر این که شما نباید سعی کنید از این شبکه‌های مدنی جمعی به نشانی کانال‌های نشر پهن کالا استعمال کنید. سوق الجیش امین آن است که شما بتوانید از این آبگین اعتنا مخاطبان خود را جلب کرده و محتواهایی به اشتراک بگذارید که مخاطبانتان را به مشتریانتان تطور کند.

 

مطلب پیشنهادی

نکته های مهم در زمینه روابط عمومی

همه ما با عبارت روابط عمومی آشنا هستیم؛ اما احتمالا از اهمیت آن در تمامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *