خانه / کسب و کار / تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار
تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار
تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار

تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار

محتوا تاثیر فوق العاده زیادی بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت به طوری که با استفاده محتوای با کیفیت می توانید مخاطب مورد نظر را جذب نمایید. چرا تبحر تحریر كردن منتجه منتهی به بهبود کسب و کار می شود.یکی از کلیدی ترین ابزارهای ارتباطی در جوانب های انلاین تبحر اشاعت نویسی است.تبلیغ نویسی دقیقا چیست؟ما هر صوم امساك با این تبحر دست به گریبان هستیم .تبلیغات، وبسایت، هوشیاری خبری، موعظه ها و آزگار امتعه راه های ارتباطی که تهی دست به پشتوانه گذاری دارند.همانطور که جان ای کندی در ۱۹۰۴ گفت: اشاعت نویسی ” فروششندگی در چاپ است”.  در ادامه در مطلب کسب و کار در مورد تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

https://marketingland.com/wp-content/ml-loads/2016/08/content-800x450.jpg

چرا سطوت دارد؟ توان متقاعدکردن یک افزار مهم درعوض جهت کسب و کار است.این به كلمه چرب زبانی یک نفر از باب یک معامله ی بد یا یک جور تاثیر گذاری یک شگفت انگیز نیست.بلکه به كلمه هنر فروشندگی نوبت و یا توجه شما به نحوی است که طرف قیامت هم باخبر منافعش بشود.من بر این باور ام که كامل ما در موقعیتی هستیم که می توانیم این مهارت را هیئت نهج وجد مصرف ایستادگی دهیم.شما ممکن از باب یک سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در وحی درود بنویسید و یا درعوض جهت رسانه ی همگانی معاشرتی و انفرادی خودتان بنویسید.یک ایمیل كنجكاو رد شده به عالم شما در هیئت نهج وجد قولی که به شما داده بود.

و یا ایمیلی که به یک مانوس نشانه شده که نمی خواسته در یک عید شرکت کند.در هر کدام یک از این حالت ها وقتی شما دارید سعی می کنید طرف كفو را تحت نفوذ جایگیری دهید، دارید از این مهارت استعمال می کنید.معروف ترین شخص حیث این مهارت گری هالبرت است.او بزرگترین سرایت نویس عالم مشخص و ناپیدا شده است.زبان او نه بی زن مدیر و بی جربزه و متقاعد کننده و باصفا و طرح آهنگ کننده بود، بلکه یک مطلوبیتی را درعوض جهت عمل برابر در فرد بر می انگیخت.

تبلیغ ۳۸۱ کلمه ای منفرد ی کت و شلوار او بعد از ۴۰ سال، یک گسسته ی وظیفه خور و شاغل کننده ی زیركانه است.حالا شما توانستید اشاعت نویسی را بفهمید و نیاز بی نوایی به آن را در یک کسب و کاری که در پوشش ی مبدا است درک کنید.گام بعدی اینست به چه نحو آنرا به کار بگیرید.برای نگاشتن ضروری زدودن کلمه به کلمه ی لغت مجله را بلد باشید و یا از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنید.فقط باید از کلمات بصورت هوشیارانه استعمال کنید.

فقط کافی است کلمات را فروتنانه، بانظم و هدفدار نگه دارید.اینکه من می توانم یک انتشار را از سال ۱۹۷۰ اکنون و در سال ۲۰۱۷ استفاده کنم، مدال می دهد که قوانین هنر عوض كردن از روش کلمات دنیوی كلی و تغییرناپذیرند.در  این مكان سه رسم ی مهم این هنر را آورده ایم.

هالبرت کاملا فطری تكلم می کرد.سخنان او کاملا گرم و دلپسند بودند و پر از هر نوع اشتباهی بودند.او می گفت تحریر كردن ” نشریه دفتر تنها ی کت و ازار ” به خاطر او بیش از ۱۸ ماه وقت گرفت.تمام کلمات با ملاحظه به اتصال شان به دقت آزادی شده بودند.او هرگز کلمات مغلق و روشن را بکار نمی برد.مردم فقط چشمانشان را روی کلمات حرکت می دادند و اجباری به نكته بین زیادی نبود.سادگی کلید راه حل است.

http://www.jeffbullas.com/wp-content/uploads/2016/05/7-Content-Marketing-Tools-You-Need-To-Be-Successful-e1463969333842.jpg

کلمات کوتاه جملات کوتاه و پارگراف کوتاه.به مخاطبانت فکر کن، کسانی که می خواهی آنها را وظیفه خور و شاغل کنی.خودت را جای آنها بگذار و فکر کن در لانه آنها چطور باید برایشان بنویسی. ده استخبار در بعد طبیعت خریدوفروش هدفت بنویس، در وضع جنبه ترس هایشان فکر کن.چه چیزی باعث می شود آنها شب از خواب مخبر شوند؟به آرزوهای آنها فکر کن.به محروم های آنها فکر کن و ببین چه چیزی آنها را متعصب می کند.

یکی از چیزهای مهم در بعد طبیعت سرایت نویس ها اینست که آنها ادبیات گوهای نوع پروری هستند.آنها می توانند مخاطبین را حبس کنند و فرهنگ را با نرخ اعتبار ها و ترس ها و قصد های آنها گره بزنند.آنها از شفاهی ساده و متقاعدکننده كاربرد می کنند که مطمئن می شوند یک کلمه بد ذكی نشده است.آنها می دانند چه جور با بازار هدف حرف بزنند و نه به یک رخ شریكی نیكو از واژه ی “تو “استفاده کنند.

هالبرت و تیم ترویج نویسی او هر روز بی ترس می شدند مهارت های خود را به درستی استعمال می کنند. از ابزارهای امروزین آلامد استفاده کن.مساله ی مهم عقبی كاربرد ی  از افزار تحلیلگر وب است.شما می توانید دید بهتری به مخاطبان خود داشته باشید و ارتكاب آنها را در سایت خود رصد کنید و بدانید دقیقا درخصوص چه کسی پراكندن می نویسید.

این ابزاری است که هالبرت در سال ۱۹۷۰ در اصالت نداشت، اما ما فقره سبب كاربرد ی آن خوشوقت خواهیم بود.پس آنرا دقیقا بشناس و و فرهنگ مصرف ی از آنرا کسب کن.تمرین شما را ماهر می کند.این مهم نابود که شما یک تبلغاتچی هستید. یک وبلاگ نویس هستنید و یا کسی هستید که مایلید در مکالمات زاید شرکت کند.مهارت های سرایت نویسی به شما تقدم می دهد و شما را مهم چشمگیر می کند.مردم به شما اعتماد می کنند و شما متقاعد کننده می شوید.

 

مطلب پیشنهادی

نکته های مهم در زمینه روابط عمومی

همه ما با عبارت روابط عمومی آشنا هستیم؛ اما احتمالا از اهمیت آن در تمامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *