خانه / کسب و کار / بازاریابی و تبلیغات / ارتباط بازاریابی جدید با CXM
ارتباط بازاریابی جدید با CXM

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

به عقیده‌ی توماس مشتری‌ها برای برآورد کیفیت یک نوبت به یکدیگر طرفدار هستند نه برند. آن‌ها خواست شخصی‌سازی تبلیغات را دارند، به این صورت می‌توان اجناس تبلیغات را بر اساس اولویت‌های مشتری ارسال کرد. برای بعضی كالا اقسام می‌توان تست A/B را اجرا داد که در فرجام یک بازخورد زمان خیالی در مورد برجیس و پیوند او به دست می‌آید. در بعضی بساط زمانی برای تشکیل گروه تمرکز یا حتی گسیل پرسش‌نامه وجود ندارد از طرفی نفوس هم تمایلی به پر کردن پرسش‌نامه‌ها ندارند. در ادامه در مطلب بازاریابی و تبلیغات در مورد ارتباط بازاریابی جدید با CXM بیشتر صحبت می کنیم.

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

بازاریابی جدید همان توجه است؛ مثلا اگر مردم را از خود دور کنید یا به آن‌ها بی‌توجهی کنید، آن‌ها در این مورد به یکدیگر خواهند گفت. حرفی که دیگران می‌‌گویند اغلب از حرف شما ابهت دارد و براین اساس از تلاش‌های خمناك و راست بازاریابی مهم‌تر و تأثیرگذارتر است.

رضایت مشتری

برندها برای فیروزی باید توجه به برجیس را هدف اصلی خود قرار دهند و مرتب از خود بپرسند: برجیس چه می‌خواهد؟ یقیناً برای برد فقط استفسار این سؤال کافی نیست، بلکه با ابهت به خواسته‌های مشتری و برآورده کردن آن‌ها باید در عمل آن را پیاده‌سازی کنند. اغلب دوران خدمت ها مشتری شامل خدمات شخصی و قابل‌دسترس است. این روزها کاهش تفاوت و برازیدن و ناسازگاری با مشتری یکی از مقوله ها رایج بحث‌های کسب‌وکار است. به درستی به نظر می‌رسد کاهش دعوا برجیس تنها راه تزاید وفاداری باشد. بر همین اساس توماس به جلال تأثیر فرق و تضاد با مشتری در چند دهه‌ی آینده تعریض می‌کند.

آوگی ری، تحلیل‌گر نامور تجربه‌ی برجیس شرکت گارتنر می‌گوید برندها در تلاش هستند تفارق با مشتریان را به دست كم برسانند. به‌عنوان‌مثال آمازون با پیاده‌سازی امکانات و خدماتی مثل Amazin Prime و خرید تک کلیکی بساطت آسانی دسترسی را نقصان داده است. یا برای مثال اپلیکیشن تلفن همراه استارباکس امکانات کاربری آسان و قابل دسترسی را برای امتیازدهی مشتریان علاقه‌مند به کافئین مرتب می‌کند. به این صورت وفاداری آن‌ها به برند را سنجش می‌‌‌کند. ری می‌گوید:لیفت و اوبر حمل‌ونقل پیرو به ادعا را عمران ترقی داده‌اند. به جای قیام و جلوس در یک بلوار شلوغ و خواست برای تاکسی در گرما و سرما، می‌توانید در هر محل و موقعیت مرغوب تاکسی خبر کنید، آن را ردیابی کنید و تراکنش را بدون مبادله‌ی پول نقد و حتی مصرف از کارت ارتكاب دهید.

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

اهمیت تجربه‌ی کاربری بی‌دردسر

فرض کنید شرکتی بزرگ دارای هفت واحد کسب‌وکار است، این شرکت از نوع مایکروسافت یا Dell است و هر واحد تجاری آن در ۳۰ تا ۱۵۰ کشور فعال است. در هر کشور لااقل و اكثراً دارای پنج شعبه است که تماس مستقیمی با برجیس دارند، این بخش‌ها عبارت‌اند از: بازاریابی، تبلیغات، پژوهش، سوداگری و نگه‌داری. در هر شعبه، از ۳ تا ۳۰ کانال برای گفت‌وگو با مشتری مصرف می‌‌شود. در هر کانال ارتباطی هم راه‌حل‌های مشخص و ویژه‌ای برای ارتباط با برجیس وجود دارد؛ اما به دلیل پیچیدگی‌های سازمانی، پی بردن به بعد دقیق مشتری کمی آسان و دور از دسترس شده است.

ترفندهای برندها

برای مثال شرکت مالی JPMorgan Chase در بكلی جهان شعبه‌هایی دارد. اگر برجیس در یکی از شعبه‌ها مبادرت كجی ببینید تكیه او از بین می‌رود. مشکل مشتری تنها ارسال یک ایمیل یا توییت نادرست یا غیرمودبانه نیست بلکه از کل آلبوم آزرده و دلسرد می‌شود. طبق پیش‌بینی توماس برای این‌که برندها بتوانند به بازخورد و نظرات یکپارچه‌‌ای از مشتریان در تمام کانال‌ها برسند لااقل و اكثراً ده‌سال زمان لازم است.

مشتری را در اولویت قرار دهید. CXM را پیاده‌سازی کنید. از شما نمی‌خواهم روش اسپرینکلر را اجرا کنید. فقط روشی را که برایتان بهتر است قدرت و کنید جدید چیز مستحیل مسخ کرده است. هدف من افراط‌گرایی نیست، اما برجیس در بالاترین درجه‌ی تفوق قرار می‌گیرد.

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

بازاریابی و تبلیغات تصادم تحولات اهمیت شده است و حتی بزرگ‌ترین شرکت‌ها هم تحت کنترل و تحقیق مشتری قرار دارند. با ظهور نوآوری‌های دیجیتال، اندازه زاید از شرکت‌ها به ارائه‌ی مدل‌های کسب‌وکار دیجیتالی و تجربه‌های کاربری آسان می‌پردازند انتظارات مشتری را مجددا انتظام می‌کنند و به این صورت نه‌تنها در زمینه‌ی کاری خود مؤثر واقع می‌شوند بلکه بر تمام افراد و برندهای دیگر هم تأثیر می‌گذارند.

مطلب پیشنهادی

بازاریابی ربایشی

تاثیرات بازاریابی ربایشی

دنیای بازاریابی و تبلیغات هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود و ما هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *