خانه / مقالات آموزشی / بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما…
بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما...

بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما…

فروش… واژه ای دوست داشتنی برای صاحبان کسب و کار! همیشه سوال اول و آخر در دنیای تجارت این بوده است که چگونه جنسی را به فروش برسانیم یا فروش خود را افزایش دهیم؟ طبیعتا بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما بوده و خواهد بود؛ توصیه می کنیم با این بخش از سری مقالات آموزشی امروز ما همراه باشید.

چرا فروش برای برخی از مردم کار ساده‌ای است و برای برخی دیگر بسیار دشوار است؟ واقعیت این است که افرادی که به لحاظ آماری فروشندگان بسیار خوبی هستند، پارادایم ارزش را تغییر داده‌اند. آن‌ها به‌خوبی قانون ۱۰۰/۲۰ را می‌شناسند.

بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما...

به این موضوع خوب فکر کنید. چقدر ساده است که یک صورت ۱۰۰ دلاری را با یک لیست بدكاره ۲۰ دلاری سودا کنید؟ اگر شغل شما این بود که تمام روز به چنین معاملاتی مشغول باشید، چگونه کارتان را انجام می‌دادید؟ این اصل جوهره‌ی فروش است: فراهم کردن ارزشی بیش از آنچه خواهش می‌شود.

وقتی شما بیش از چیزی که گرفتن می‌کنید، می‌بخشید؛ یک جای خالی در کائنات به وجود می‌آورید که باید پر شود. به‌علاوه ارزش‌آفرینی برای سایرین باعث می‌شود خودتان سریع‌تر و صحیح‌تر به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید. اما باور شخصی شما چیست؟ چقدر یقین دارید که به ازای یک صورت ۲۰ دلاری، ۱۰۰ دلار خدمات ارائه کنید؟ چقدر انرژی صرف می‌کنید تا به این هدف برسید؟ اگر می‌خواهید انرژی مورد نیاز را در خود حس کنید، باید پارادایم ارزش را تغییر دهید.

بسیاری از فروشندگان با احساس ترس و فقدان مواجه‌اند و موانع و جاهای خالی زیادی بر سر راه خود می‌بینند. آن‌ها سعی می‌کنند این جاهای خالی را پر کنند؛ یعنی سعی می‌کنند ارزش‌آفرینی بیشتر و بیشتری داشته باشند؛ زیرا حس می‌کنند به ازای یک صورتحساب ۱۰۰ دلاری، ۲۰ دلار خدمات ارائه می‌کنند. این خط‌ مشی، به پیروزی در فروش منجر نمی‌شود. شما باید به خودتان و به ارزشی که عرضه می‌کنید، اعتماد داشته باشید.

بازاریابی بزرگترین ابزار فروش شما...

این سوق الجیش نمود دیگری از پارادایم ارزش را به شما نشان می‌دهد. مردم پس‌ازاینکه محصولات یا خدماتی قبض کردند که پولی برای آن‌ها نپرداخته‌اند، سعی می‌کنند ارزش کسب‌شده را به نحوی جبران کنند؛ پس محصولات مذکور را به محارم و بیگانگان و محارم و بیگانگان خود توصیه می‌کنند. اما اگر می‌خواهید الگوی ارزش‌آفرینی را تغییر دهید، باید به جهان اطرافتان متكی داشته باشید و در عوض آنچه می‌بخشید، از کسی انتظاری نداشته باشید.

تقویت قدرت فروش

اگر به قانون ۱۰۰/۲۰ وثوق داشته باشید، هر چه نیاز دارید به شیوه‌ای سریع و مناسب به دست می‌آورید. ترس‌هایتان را کنار بگذارید و روی خدمت به مخاطبان تان متمرکز شوید. تنها در این صورت می‌توانید الگوی ارزش‌آفرینی و بازگشت سود را تغییر دهید. به باورهای ناخودآگاهتان توكل کنید و ببینید چگونه نفوذ و قدرت فروش شما تزاید می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *