خانه / کسب و کار / بازاریابی و تبلیغات / چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم
چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

وقتی برند شما محتوای تولیدشده توسط اشخاص دیگر و همان ها (خصوصا فالورها و طرفدران) را نشر اشاعه می‌کند، چشم‌اندازی جدید از خود نشان می‌دهد. در نتیجه رابطه عمیق‌تری با مشتریان نیز شکل می‌گیرد. به‌علاوه، مشتریان به محتوای تولی شده توسط مردم عادی بیش از محتوای انتشار شده توسط خود برندها پشتگرمی می‌کنند. پژوهش ها نشان می‌دهد ۷۶ درصد مردم، به محتوای اشخاص عادی  و ۱۰۰ درصد آنها به مراد خرید از طرف مصرف‌کنندگان دیگر توكل می‌کنند. در ادامه در مطلب بازاریابی و تبلیغات در مورد چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم بیشتر صحبت می کنیم.

محتوای تولیدشده توسط کاربران به سامع نشان می‌دهد که نه تنها شما، بلکه همین ها نیز نظری عالی نسبت به برندتان دارند. به‌عنوان مثال یک برند تولیدکننده‌ی كالا و دکوراسیون داخلی، عکس روانه شده توسط یکی از مشتریان را نشر اشاعه کرده است. آنها در پست خود، نحوه‌ی چینش ارزان اسباب را نیز تشریح داده‌اند.

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

همه‌ی مردم از هدیه و محصولات مجانی توجه و بدرقه می‌کنند. با اجرا ادا جشنواره‌هایی برای اهدای دستمزد به مخاطبان، هم آنها را بیش از پیش شادمان و گلاویز گرفتار می‌کنید و هم فالورهای جدیدی برای خود جذب خواهید کرد. آمارها نشان می‌دهد اکانت‌های اجراکننده‌ی بزم و برنامه‌ی اهدای جایزه، ۷۰ درصد سریع‌تر از بقیه رشد می‌کنند.

انواع جشنواره‌ها را می‌توان برای درگیر کردن بیشتر نیوشنده و گوینده برگزار کرد. به‌عنوان مثال مسابقه‌ی ترویج نقش از محصولات و تداول برای شرکت، راهکاری است که هم مستمع را مشغول می‌کند و هم محتوای تولیدشده توسط آنها را افزایش می‌دهد.

تگ کردن دوستان

کاربران عموما در شبکه‌ها و در بخش نظرات پست‌های جذاب، حساب کاربری دوستانشان را تگ می‌کنند تا آنها نیز با مطلع شدن از این تگ، پست مورد نظر را بینایی دیدار کنند. شما هم می‌توانید محتوایی جذاب کنید و از مخاطبان بخواهید رفقا خود را در بخش نظرات تگ (منشن) کنند. عموما پست‌های خنده‌دار، چسبیده با بخش ها روز و محتوای مروبط به مناسبات مردم، پتانسیل تگ شدن بالایی در بخش نظرات دارند.

یکی از ایده‌های جذاب و ندار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، پست کردن عکس و ویدیو از فعالیت‌های کارمندان و مدیران در شرکت است. این ناف دل مركز نشان می‌دهد که در پشت صحنه‌ی محصولات و فعالیت ها شما، افرادی به سختی در حال تلاش هستند تا تاپ :صفت عالی محصولات عرضه شود. مخاطبان با دیدن این ناف دل مركز ارتباطی صمیمانه‌تر ثابت می‌کنند.

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

افزایش فالور

به‌عنوان مثالی از این نوع محتوا، می‌توان مدرج ها اسباب‌کشی، توسعه‌ی وعده جدید، تغییرات دکوراسیون دفتر یا حتی پخش زنده‌ای از محیط کار کارمندان را شناساندن کرد.اگرچه استعمال از فیسبوک مدتی است که در بین کسب‌وکارهای ایرانی کاهش مفقود ضال است، اما این شبکه‌ی همگانی معاشرتی و انفرادی هنوز به فرماندهی خود دوام می‌دهد و اعضای فعالی هنوز در آن وجود دارند. یکی از قابلیت‌های جذاب و جدید فیسبوک، تهیه استعداد فاش اشعار نظر با شکلک‌های مفرط در کنار دکمه‌ی لایک است. این چند شکلک، حالت‌های متنوع کاربر را نشان داده و احساسات او را بهتر نمایان می‌کنند.

افزایش فالور

با کمی سعی در فیسبوک و توجه به بازخوردهای کاربران در مورد پست‌ها، می‌توانید احساسات شریكی را در مورد محتوای انواع خود آگاه شوید. به‌عنوان مثال اگر محتوایی بیش از دیگران شکلک غمناك قبض می‌کند، باید در شیوع نمونه‌های دیگر از آن دقت کنید.

استفاده از شکلک‌های یا ایموجی‌ها بهترین راهکار برای ربط نزدیک با کاربران و نیز تنقیه کمی حس شوخ‌طبعی در برند است. سرو هوت‌سوت در یک مداقه به این ذریه مكلف که استعمال از شکلک در توییتر موجب نقصان جلب توجه به نمونه و غیراستاندارد ۲۵.۴ درصد می‌شود. این آمار در فیسبوک به ۵۷ درصد می‌رسد. حكماً قطعا معارفه و با معناها امتعه شکلک‌ها و استفاده‌ی كم ارزش از آنها، پیش‌نیاز سروسامان دادن صحیح شبکه‌های مدنی جمعی است. فراموش نکنید که این علامت‌ها زبان امروز جهان هستند و استفاده‌ی نادرست از آنها نتایج اضافی دارد.

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

 ویدیوهای آموزشی

ویدیو راهکاری عالی برای اشتراک‌گذاری بطن با کاربران است. آموزش‌های ویدیویی (how to) محتوایی مكرم و قابل توجه را در آزادگی کاربر می‌گذارند. شما با این ویدیوها گونه ها کارها را به مراحلی ساده انشعاب می‌کنید و موارد یكسان را به‌صورت کاربردی تحصیل می‌دهید. ارشاد تصویری بهترین نوع تعلیمی است و این ویدیوها قطعا توسط طرفداران برند پشت می‌شوند.

علاوه بر حالات گفته شده، نرخ اشتراک این نوع از بطن هم بالا است و شانس جذب فالور جدید را افزودن می‌دهد. در پایان باید به یاد داشته باشید که ویدیوی خود را در چندین سرویس اشتراک شیوع پراكندن کنید تا امتعه مخاطبان از وجود آن مطلع شوند

مطلب پیشنهادی

بازاریابی ربایشی

تاثیرات بازاریابی ربایشی

دنیای بازاریابی و تبلیغات هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود و ما هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *