خانه / کسب و کار (صفحه 2)

کسب و کار

تاثیرات بازاریابی ربایشی

بازاریابی ربایشی

دنیای بازاریابی و تبلیغات هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود و ما هر روزه روش های جدید از بازاریابی را می بینیم که حتی تصور آن را هم نمی کرده ایم. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی که در چند سال گذشته بسیار فراگیر بوده است، بازاریابی …

توضیحات بیشتر »

اصول برای آگهی نویسی برای رسانه ها

اصول برای آگهی نویسی برای رسانه ها

برای اینکه تبلیغات مناسبی داشته باشید باید از مباحث زیادی در زمینه یاری بگیرید و یکی از این موارد که باید به آن اهمیت دهید آگهی نویسی می باشد امروزه با متنوع شدن رسانه ها و گونه ها آن خبر خبری نویسی به خاطر رسانه ها مستحیل مسخ به یک …

توضیحات بیشتر »

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله ی آن به راحتی به هدف مورد نظر خود در زمینه بازاریابی و تبلیغات برسید استفاده از پیامک می باشد. بازاریابی پیامکی بر زمینه روانه پام های کوتاه روی گوشی های تلفن همراه مشتریان است.باید بدانیم طبق پیش دماغ ها تا  …

توضیحات بیشتر »

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

یکی از مواردی که ممکن است در زمینه کسب و کار اینترنتی کمک بسیار زیادی کند شبکه های اجتماعی می باشد که دارای مخاطب بسیار زیادی می باشد. امروزه زمان آن مكلف است که کمی در وضعیت نظام كاربرد دد دیو از شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی و راه‌های ارتباطی …

توضیحات بیشتر »

راهکار کاربردی برای ارائه خدمات با کیفیت

راهکار کاربردی برای ارائه خدمات با کیفیت

برای اینکه بتوانید خدماتی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید باید حتما از راهکارهای مناسبی پیروی کنید تا مشتری مدار باشید. راهکارهایی سهل میسر بی رنج راجع به حساب تاثیر كارها خدمت گزاری ها به مشتری و تماس با مشتریمهم محو وعده شما چقدر خوب است و …

توضیحات بیشتر »

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

بررسی منافع و دلایل تمرکز شرکت‌ها بر روی نشر برند اصلیامروزه تكثر از شرکت‌ها، در قدرت و استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات، تمرکز خود را بر روی تجنید تبلیغ برند مهم شرکت جایگیری داده اند. در این استراتژی، یک شرکت به جای بورس بر روی تبلیغات محصولاتش به روی جداگانه، همه …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی و کسب و کار چه تفاوت هایی دارند

بازاریابی و کسب و کار چه تفاوت هایی دارند

جدا از اینکه می توان گفت بازاریابی و کسب و کار رابطه ی مستقیمی با یکدیگر دارند این این دو مبحث با همدیگر تفاوت های نیز دارند. تفاوت دستور كار بازریابی و پروگرام ی کسب و کار یکی از موضوعاتی است که فهم آن راهگشاست.برنامه ی کسب و کار و …

توضیحات بیشتر »

استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

یکی از مواردی که باید در مورد آن برای توسعه کسب و کار خود حساس باشید استفاده مناسب از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی می باشد.  این ۷ استراتژی مكتوب كردن متن ایمیل موثر را اعزاز کنید تا ایمیل شما معتبرتر شود. دست اتیان محل مشتریان سخت است.بخصوص وقتی رقبای متجاوز …

توضیحات بیشتر »

تبلیغات محتوایی چه اهمیتی دارند

تبلیغات محتوایی چه اهمیتی دارند

بازاریابی یکی از مهارت هایی می باشد که باید در کنار تبلیغات قرار بگیرد تا بتواند تاثیر گذاری بیشتر داشته باشد و باعث توسعه کسب و کار شود. امروزه دنیای تبلیغات استحاله کرده است و اگر چه تبلیغات آنلاین سهم زاید دارد، شرکت‌ها و برندها نباید از تاثیرات تبلیغات بطن …

توضیحات بیشتر »

تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار

تاثیر بازاریابی محتوایی بر روی کسب و کار

محتوا تاثیر فوق العاده زیادی بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت به طوری که با استفاده محتوای با کیفیت می توانید مخاطب مورد نظر را جذب نمایید. چرا تبحر تحریر كردن منتجه منتهی به بهبود کسب و کار می شود.یکی از کلیدی ترین ابزارهای ارتباطی در جوانب های …

توضیحات بیشتر »