خانه / کسب و کار / بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات

غلبه بر فیسبوک و گوگل با تبلیغات

غلبه بر فیسبوک و گوگل با تبلیغات

بهترین روش برای حفظ سهام یک بازارگاه روبه رشد چیست؟ كناره گیری از توقع سربه‌سر با تحدید دوقطبی و در عوض جستجوی فرصت‌های جدید.اگرچه نام سازمان‌های فناوری تبلیغاتی کمتر قابل شنیدن شده است اما از ده‌ها سال قبل یا حتی قبل‌تر از آن، این شرکت‌ها به‌دنبال فرآیندهای مبتكرانه :صفت آفرینشگرانه …

توضیحات بیشتر »

چگونه با هوش مصنوعی برندسازی می کنیم

چگونه با هوش مصنوعی برندسازی می کنیم

هوش مصنوعی یکی از نوآوری‌­های جدید و مهم بشر است. این فناوری نوظهور قابلیت‌هایی دارد که قطعا مانند آن را ندیده­‌اید. برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی عبارت است از: ترجمه‌ی خودکار و گفت‌وگو با زبان اشاره، کنترل رسانه­‌ها، جست‌وجو در اینترنت، فیلترکردن رسانه­‌های اجتماعی، تشخیص پزشکی، امور مربوط‌به حمل‌‌ونقل و …

توضیحات بیشتر »

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

وقتی برند شما محتوای تولیدشده توسط اشخاص دیگر و همان ها (خصوصا فالورها و طرفدران) را نشر اشاعه می‌کند، چشم‌اندازی جدید از خود نشان می‌دهد. در نتیجه رابطه عمیق‌تری با مشتریان نیز شکل می‌گیرد. به‌علاوه، مشتریان به محتوای تولی شده توسط مردم عادی بیش از محتوای انتشار شده توسط خود …

توضیحات بیشتر »

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

به عقیده‌ی توماس مشتری‌ها برای برآورد کیفیت یک نوبت به یکدیگر طرفدار هستند نه برند. آن‌ها خواست شخصی‌سازی تبلیغات را دارند، به این صورت می‌توان اجناس تبلیغات را بر اساس اولویت‌های مشتری ارسال کرد. برای بعضی كالا اقسام می‌توان تست A/B را اجرا داد که در فرجام یک بازخورد زمان …

توضیحات بیشتر »

آشنایی با اصول مدیریت تبلیغات

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات می‌باشد. نصرت و شكست یا عدم موفقیت وفور و كمی از سازمانها و شرکتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. لذا بدلیل عظمت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شرکتها می‌باشیم. در ادامه …

توضیحات بیشتر »

آشنایی تاثیر روابط عمومی بر بازاریابی

آشنایی تاثیر روابط عمومی بر بازاریابی

به نظر می رسد هر سازمانی در هر گستره انتها باید اعلامیه پویه های خود را به سهامدارن نشان دادن کند و مقیاس نجاح چیرگی خود را در بازاریابی ارائه کند. در اینجا نقش وابستگی ها همگانی كمونیستی در جذب سهامداران پریشان در مجمع عمومی سالانه حساس و موجب می …

توضیحات بیشتر »

تاثیرات بازاریابی ربایشی

بازاریابی ربایشی

دنیای بازاریابی و تبلیغات هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود و ما هر روزه روش های جدید از بازاریابی را می بینیم که حتی تصور آن را هم نمی کرده ایم. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی که در چند سال گذشته بسیار فراگیر بوده است، بازاریابی …

توضیحات بیشتر »

اصول برای آگهی نویسی برای رسانه ها

اصول برای آگهی نویسی برای رسانه ها

برای اینکه تبلیغات مناسبی داشته باشید باید از مباحث زیادی در زمینه یاری بگیرید و یکی از این موارد که باید به آن اهمیت دهید آگهی نویسی می باشد امروزه با متنوع شدن رسانه ها و گونه ها آن خبر خبری نویسی به خاطر رسانه ها مستحیل مسخ به یک …

توضیحات بیشتر »

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی

استفاده از پیام کوتاه برای بازاریابی

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله ی آن به راحتی به هدف مورد نظر خود در زمینه بازاریابی و تبلیغات برسید استفاده از پیامک می باشد. بازاریابی پیامکی بر زمینه روانه پام های کوتاه روی گوشی های تلفن همراه مشتریان است.باید بدانیم طبق پیش دماغ ها تا  …

توضیحات بیشتر »

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

بررسی منافع و دلایل تمرکز شرکت‌ها بر روی نشر برند اصلیامروزه تكثر از شرکت‌ها، در قدرت و استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات، تمرکز خود را بر روی تجنید تبلیغ برند مهم شرکت جایگیری داده اند. در این استراتژی، یک شرکت به جای بورس بر روی تبلیغات محصولاتش به روی جداگانه، همه …

توضیحات بیشتر »