خانه / کسب و کار / کارآفرینی و استارت آپ

کارآفرینی و استارت آپ

آینده اکوسیستم استارت آپی ایران

آینده اکوسیستم استارت آپی ایران

برای بررسی آینده اکوسیستم استارت آپی ایران ابتدا باید این نکته‌ را بررسی کنیم که که استارتاپ‌های ایرانی در کشورهای در حال پیشرفت، برای رقابت با  فناوری های پیچیده در جهان نیاز به منبع چند برابر حالت کنونی دارند. مقایسه‌ این شرکت‌های داخل کشور برای مسابقه با شرکت‌های بزرگ جهانی …

توضیحات بیشتر »

اندازه گیری حجم بازار استارت آپ ها

اندازه گیری حجم بازار استارت آپ ها

مدیران وظایف بسیاری دارند مانند همانگ کردن تیم و ارتباط خارج سازمان با داخل سازمان و یکی از مهم ترین وظایف مدیران و بنیان‌گذران این است که محاسبه‌ حجم و کشش بازار است. یکی دیگر از ارزش هایی که بازار مرجع دارد، باید پایه برنامه‌ریزی و رهکارهای مدیران ارشد باشد. …

توضیحات بیشتر »

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

دلایل اصلی تمرکز بر روی تبلیغ برند

بررسی منافع و دلایل تمرکز شرکت‌ها بر روی نشر برند اصلیامروزه تكثر از شرکت‌ها، در قدرت و استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات، تمرکز خود را بر روی تجنید تبلیغ برند مهم شرکت جایگیری داده اند. در این استراتژی، یک شرکت به جای بورس بر روی تبلیغات محصولاتش به روی جداگانه، همه …

توضیحات بیشتر »

استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

یکی از مواردی که باید در مورد آن برای توسعه کسب و کار خود حساس باشید استفاده مناسب از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی می باشد.  این ۷ استراتژی مكتوب كردن متن ایمیل موثر را اعزاز کنید تا ایمیل شما معتبرتر شود. دست اتیان محل مشتریان سخت است.بخصوص وقتی رقبای متجاوز …

توضیحات بیشتر »