خانه / کسب و کار

کسب و کار

بهترین برنج و گوشت ایرانی را بشناسید

بهترین برنج و گوشت ایرانی را بشناسید

اغلب وعده‌های غذایی ما ایرانی‌ها را برنج و محصولات پروتئینی تشکیل می‌دهد. هرچند غذاهای سنتی فراوانی وجود دارد که با نان یا سبزیجات تهیه می‌شود، اما اغلب غذاهای رایج از دو بخش برنج و گوشت تهیه می‌شود. در ادامه در مطلب بهترین برنج و گوشت ایرانی را بشناسید با ما …

توضیحات بیشتر »

غلبه بر فیسبوک و گوگل با تبلیغات

غلبه بر فیسبوک و گوگل با تبلیغات

بهترین روش برای حفظ سهام یک بازارگاه روبه رشد چیست؟ كناره گیری از توقع سربه‌سر با تحدید دوقطبی و در عوض جستجوی فرصت‌های جدید.اگرچه نام سازمان‌های فناوری تبلیغاتی کمتر قابل شنیدن شده است اما از ده‌ها سال قبل یا حتی قبل‌تر از آن، این شرکت‌ها به‌دنبال فرآیندهای مبتكرانه :صفت آفرینشگرانه …

توضیحات بیشتر »

چگونه با هوش مصنوعی برندسازی می کنیم

چگونه با هوش مصنوعی برندسازی می کنیم

هوش مصنوعی یکی از نوآوری‌­های جدید و مهم بشر است. این فناوری نوظهور قابلیت‌هایی دارد که قطعا مانند آن را ندیده­‌اید. برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی عبارت است از: ترجمه‌ی خودکار و گفت‌وگو با زبان اشاره، کنترل رسانه­‌ها، جست‌وجو در اینترنت، فیلترکردن رسانه­‌های اجتماعی، تشخیص پزشکی، امور مربوط‌به حمل‌‌ونقل و …

توضیحات بیشتر »

آینده اکوسیستم استارت آپی ایران

آینده اکوسیستم استارت آپی ایران

برای بررسی آینده اکوسیستم استارت آپی ایران ابتدا باید این نکته‌ را بررسی کنیم که که استارتاپ‌های ایرانی در کشورهای در حال پیشرفت، برای رقابت با  فناوری های پیچیده در جهان نیاز به منبع چند برابر حالت کنونی دارند. مقایسه‌ این شرکت‌های داخل کشور برای مسابقه با شرکت‌های بزرگ جهانی …

توضیحات بیشتر »

راه پولدار شدن در جوانی و راه اندازی کسب و کار

راه پولدار شدن در جوانی و راه اندازی کسب و کار

قبل از هر اقدام و عملی در آینده بهتر است تصور داشته باشید و در اینجا ما به شما توصیه می کنیم که تصور کنید در موقیعتی هستید که هیچی جلو دار برای تحقق درخواست هایتان ندارید و هیچ چیزی جلو دارتون نیست برای انجام خواسته هایتان. در مطلب کسب …

توضیحات بیشتر »

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

چگونه فالورهای شبکه ی اجتماعی خود را بالا ببریم

وقتی برند شما محتوای تولیدشده توسط اشخاص دیگر و همان ها (خصوصا فالورها و طرفدران) را نشر اشاعه می‌کند، چشم‌اندازی جدید از خود نشان می‌دهد. در نتیجه رابطه عمیق‌تری با مشتریان نیز شکل می‌گیرد. به‌علاوه، مشتریان به محتوای تولی شده توسط مردم عادی بیش از محتوای انتشار شده توسط خود …

توضیحات بیشتر »

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

ارتباط بازاریابی جدید با CXM

به عقیده‌ی توماس مشتری‌ها برای برآورد کیفیت یک نوبت به یکدیگر طرفدار هستند نه برند. آن‌ها خواست شخصی‌سازی تبلیغات را دارند، به این صورت می‌توان اجناس تبلیغات را بر اساس اولویت‌های مشتری ارسال کرد. برای بعضی كالا اقسام می‌توان تست A/B را اجرا داد که در فرجام یک بازخورد زمان …

توضیحات بیشتر »

آشنایی با اصول مدیریت تبلیغات

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات می‌باشد. نصرت و شكست یا عدم موفقیت وفور و كمی از سازمانها و شرکتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. لذا بدلیل عظمت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شرکتها می‌باشیم. در ادامه …

توضیحات بیشتر »

اندازه گیری حجم بازار استارت آپ ها

اندازه گیری حجم بازار استارت آپ ها

مدیران وظایف بسیاری دارند مانند همانگ کردن تیم و ارتباط خارج سازمان با داخل سازمان و یکی از مهم ترین وظایف مدیران و بنیان‌گذران این است که محاسبه‌ حجم و کشش بازار است. یکی دیگر از ارزش هایی که بازار مرجع دارد، باید پایه برنامه‌ریزی و رهکارهای مدیران ارشد باشد. …

توضیحات بیشتر »

نکته های مهم در زمینه روابط عمومی

همه ما با عبارت روابط عمومی آشنا هستیم؛ اما احتمالا از اهمیت آن در تمامی حوزه های زندگی خود آگاه هستیم… اهمیت روابط عمومی در دنیای تجارت و بیزینس نیز بیش از این حرف هاست. در بخش مقالات برتر امروز می خواهیم برخی نکته های مهم در زمینه روابط عمومی …

توضیحات بیشتر »