خانه / کسب و کار / کارآفرینی و استارت آپ / استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ
استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ
استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ

یکی از مواردی که باید در مورد آن برای توسعه کسب و کار خود حساس باشید استفاده مناسب از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی می باشد.  این ۷ استراتژی مكتوب كردن متن ایمیل موثر را اعزاز کنید تا ایمیل شما معتبرتر شود. دست اتیان محل مشتریان سخت است.بخصوص وقتی رقبای متجاوز دیگری نیز باشند که ذهن و جیب مشتریان را شریک هستند. در این مكان ۷ تجنید متعسر ی ایمیل نویسی را آورده ایم که وضعیت كاربرد استارتآپ های سیلیکون ولی بوده است.این تکنیک ها به آنها کمک کرده که کمپین های ایمیلی و کلیک خور خود را دو و یا سه برابر کنند. در ادامه در مطلب کسب و کار در مورد استراتژی کاربردی برای ایمیل مارکتینگ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کسی تاب ندارد یک شعر را در ایمیل خود نظارت کند.بخصوص اگر از طرف یک غریبه باشد.جملات خود را تا حد ممکن کوتاه و مشكل ادیم کن و از جملات هرروز مصرف کن.قبل از ارسال ایمی به متن خود سیر کن.آیا یک خرابه مسن تر و كهتر از نشانه را می بینی.اگر اینطور است، آن را بخش بخش کن تا حد ممکن.بهترین ایمیل های اثردار ۳ تا ۵ جمله هستند.

قول می دهم کلمات کلیدی ای را که شما و همکارانتان بی میل به استعمال از آن هستید به درد نمی خورند.مشتریان بالقوه ی شما به آن کلمات ابهت نمی دهند.اصطلاحاتی را که آنها با آن خویش نمی باشند تنها سها شما را برای کلیک خوردن و پتواز ستاندن کاهش می دهد.اصطلاحاتی را استعمال کنید که مخاطبان شما روزمره با همکارانشان در فن روش خود استفاده می کنند.نه اصطلاحاتی را که تیم بازاریابی شما با عجله آنها را كاربرد می کند.

فقط وقتی که دارید با ملکه ی انگلستان مکالمه می کنید از اصطلاحات مولایان بندگان گرامی و یا زنان محترمه استعمال کنید.در غیر اینصورت بی نوا به استفاده ی از آنها نیست.در غیر اینصورت از کلماتی شبیه “سلام ” و یا “با نبا یادداشت الهام ” سپرده به متن استعمال کنید.در ضمن كاربرد ی از کلمات مبهم شما را جذاب و زیرك نمی کند.فقط ایمیل شما را سخت تر برای مطالعه كردن و نوشتن می کند و نفوس کمتری به آن واکنش نشان می دهند.

مانند جایگیری نامزدی کسی خوشش نمی آید شما دائم از خودتان حرف بزنید.مخصوصا وقتی آنها شما را نمی شناسند.ایمیل شما نباید قرین یک فرد خودوسواس تک مکالمه ای باشد.بلکه باید قرین یک مکالمه رایحه و کسب و کار یک نفر را به دیگری بشناساند.شما باید خودتان سیاحت کنید چند بار کلمه من و یا ما و یا نام شرکت خود را استفاده کرده اید و به جای آن از کلمات شما استفاده کنید.

ایمیل شما تا حد ممکن باید روی آنها متمرکز آرزو بادا نه روی شما.هر چقدر بسیار در بعد طبیعت آنها و نیازهایشان باشد بهتر است تنها روی یک چیز تمرکز کنید.در وضعیت این مدعا مرام که كامل بها های خود را در یک ایمیل بگنجانید تاكید کنید.قول می دهم شما مهلت های دگیری نیز خواهید اشت تا پیشنهادات بعدی خود را در ایمیل های عقبا بگنجانید.

تنها روی یک نیاز برجیس و یا منظور خود تمرکز کنید و آنرا در یک ایمیل بگنجانید.روی هم لزوم تمرکز کرده و معشوقه به آن بپردازید.نه چیزی بسیار و نه کمتر.علامت حیرت مصرف نکنید.این کار به نظر دیگران عمل بچه گانه می آید و به شما متكی نمی کنند.به جای آن دستور دهید کلمات به جای شما گفتار کنند.

فقط روی نگاشتن متن ایمیل تمرکز کنید و فقیر پاك سازی به حقه های کوچک پناهجو شوید که کار نمی کنند.چیزهای را با صدای افراشته بخوانیدگرچه قرائت تلاوت كردن افراشته ایمیل در یک کافی شاپ علت می شود به نظر ابله برسید.اما این یک روش اثربخش به خاطر تنقیح اثربخش ایمیل است.این فقط به درد پدیدار کردن خطاهای روش نمی شود.بلکه موجب می شود بفهمید که آیا ایمیل را با یک لحن اصلی حاصل اید یا خیر.سعی کنید خود را جای مغنی ی ایمیل ثبات دهید و عکس العمل او را وقتی ایمیل را می خواند پیش خود تجسم یافته کنید.

 

مطلب پیشنهادی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

تاثیر شبکه های اجتماعی بر آینده ی کسب و کار

یکی از مواردی که ممکن است در زمینه کسب و کار اینترنتی کمک بسیار زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *